Son coses que em passen

miércoles, 14 de noviembre de 2012

La tia Catalina


Doncs pel que jo sé la meva tia Catalina encara és viva. O al menys sé que va fer els 90 anys per una foto trobada al Facebook. Ara en deu tenir uns 92. Me'n alegro molt de que així sigui.
No l'he vista més des de la mort de la meva mare, fa 26 anys, perquè ella i jo ho haurem volgut així.
Varen tenir més pes les diferencies familiars que no el dolor d'una pèrdua i no varen respectar gens la mort d'un ser estimat. Ja em suposo que la meva cosina hi va tenir molt a veure ja que tenia bastanta mala llet quan volia.
De tota manera espero que tot els hi vagi bé i que la meva tia visqui encara molts d'anys.
A pesar de tot la considerava una bona persona i li tenia afecte.
Encara que no ho sabrà mai, des de aquí li envio una abraçada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario