Son coses que em passen

miércoles, 28 de noviembre de 2012

Formula GT

Ja fa un cert temps la família em va regalar un "Wonderbox" a on l'oferta era "Conducción extrema" es a dir gaudir de l'experiència de conduir un cotxe amb molts cavalls per un circuit.
Jo vaig escollir conduir un Ferrari F430, vaig fer la sol·licitud i cap a Montmeló me'n vaig anar el passat diumenge.
A l'arribada vaig veure que hi havia molta gent, però tot estava molt ben organitzat, amb moltes hostesses, molts de cotxes i pilots, però que el circuit a on teníem que córrer era una punta del Circuit de Catalunya. Al prospecte ja deia que la distància que disposàvem era de 1'7 Kmt., però sempre penses que hi haurà algun lloc a on podràs accelerar el cotxe per allò de la "Conducción extrema".
Doncs bé i resumint, la meva experiència va ser una llufa total. Més que conduir un Ferrari l'únic que pots dir és que t'has assegut a un cotxe Ferrari i poca cosa més. No dic que sigui un "timo" perquè el llibret ja et diu la distància (una mica amagat, això si)  però donar voltes a un orinal no és gaire satisfactori per molt que sigui amb un cotxe d'aquestes característiques. Ja et donaven l'oportunitat de fer més voltes amb un cost assequible, però clar l'orinal era el mateix. No vaig arribar a superar els 110 Kmt/h.
Vaig acceptar de gravar un vídeo per allò de que quan arribis a casa tinguis un testimoni de lo que has fet, ja que a dintre del cotxe, entre entrar, seure, posar-te el seient bé, córrer i sortir  no puja la cosa més de dos minuts. Amb una mica de sort, passada una setmana ja ni te'n recordes de l'experiència.
Total. Una llufa. Molt de suc i molts pocs cargols. Qui hi vulgui anar que s'ho pensi dues vegades o que esculli un altra opció que també en hi han.
La foto molt maca, això si.

No hay comentarios:

Publicar un comentario